print

Onze Dienst voor administratieve controle zoekt nieuwe directeur-generaal (m/v/x)

07-04-2022

Bent u gepassioneerd door de sociale zekerheid en in het bijzonder de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen? Ligt de strijd tegen sociale fraude u nauw aan het hart?

Dan bent u de geknipte kandidaat om onze Dienst voor administratieve controle te leiden.

Op deze pagina:

 

De uitdagingen van onze Dienst voor administratieve controle

Onze Dienst voor administratieve controle garandeert de toegang van de sociaal verzekerden tot de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen (GVU), maar ook de gelijke behandeling van elke verzekerde.

Dit doen we door de toepassing van de GVU-verzekering bij de verzekeringsinstellingen en de sociaal verzekerden te controleren:

  • We waken erover dat de verzekeringsinstellingen de reglementering correct en uniform toepassen.
  • We controleren of de verzekeringsinstellingen het geld van de GVU-verzekering goed besteden.
  • We bestrijden sociale fraude.

Wat staat u te wachten als directeur-generaal?

Het gaat om een functie met een belangrijke maatschappelijke impact en een grote verantwoordelijkheid:

  • U beheert een dienst van meer dan 170 medewerkers en ziet toe op de goede uitvoering van zijn missies.
  • U coördineert de strategische en operationele plannen van deze dienst.
  • U staat onze algemene directie bij in het dagelijks beheer van onze instelling en het uitbouwen van onze strategische doelstellingen.

U bent de vervanger van huidig directeur-generaal Patricia Heidbreder, die op 1 november 2022 met pensioen gaat.

Deze bestuursfunctie wordt ingevuld door een (verlengbaar) mandaat van 6 jaar.

Wat verwachten we van u?

U hebt een goede kennis van de werking, basisbeginselen en structuur van de sociale zekerheid en een uitgesproken affiniteit met de relevante wetgeving.

Op het vlak van uw ervaring zoeken we iemand met:

  • ten minste 6 jaar managementervaring

OF

  • ten minste 10 jaar relevante beroepservaring in het domein van de sociale zekerheid

Klaar om de stap te zetten? Solliciteer tot en met 25 april

Solliciteren kan tot en met 25 april via de website van Selor.

U vindt er ook de volledige functiebeschrijving, alle vereiste competenties, meer info over de selectieprocedure en nuttige contactinformatie.

Info over onze missie en werkcultuur bundelen we onder www.werkenvoorhetriziv.be.