print

Bezorg ons informatie over uw praktijk (voorheen het praktijkregister)

Om geaccrediteerd te worden, moet u ons in 2 gevallen informatie over uw praktijk (voorheen het praktijkregister) bezorgen: als het gaat om uw 1e accrediteringsjaar of als de informatie van het register is veranderd. U bezorgt deze gegeven op het moment dat u een accrediteringsaanvraag indient.

Op deze pagina:

Waarvoor wordt de informatie over uw praktijk gebruikt?

Via de informatie over uw praktijk kan u informatie meedelen over de plaats waar u uw activiteit uitoefent: aantal tandartsen in dienst, beschikbaar materiaal, enz.

In welke gevallen en hoe moet u ons de informatie over uw praktijk bezorgen?

Als het gaat om uw 1e accrediteringsjaar of als de informatie over uw praktijk is veranderd, vult u het formulier in en voegt u het toe aan uw online accrediteringsaanvraag als bijlage.

Contacten

Team accreditering tandartsen

Tel: +32(0)2 739 74 79 (Call center)

E-mail: accr.tandarts@riziv-inami.fgov.be

​Maandag en donderdag: van 13 tot 16 u 
Dinsdag, woensdag en vrijdag: van 9 tot 12 u.
Gelieve uw RIZIV-nummer klaar te houden